tirsdag den 14. august 2012

I det kreative hjørne....

Tilbragte meget af min tid i går sammen med min skønne veninde, Susan. Hun er en af de mennesker jeg har omkring mig, som betyder mest! Men vi hyggede med en lækker frokost, en tur til frisøren og derefter slog vi over i vores kreative-mode... Haha... Jeg elsker at være kreativ og barnlig, for det er satme hyggeligt. I går gik vores kreative "evner" så ud over det der hedder krympeplast / krympepapir. Dvs. du tegner noget på et stykke speciel papir / plast med farveblyanter og derefter klipper du det til, og så ind i ovnen på 150 grader. Man kan købe papriet i Panduro Hobby til billige penge. Når det kommer ind i ovnen krøller det sig helt sammen, med folder sig derefter ud igen. Plasten er så blevet helt hård og tyk, så du fx kan bruge den som magnet eller nøglering. Du skal bare sørge for, at lave dine tegninger store, da de krymper meget inde i ovnen :) Her er lidt billeder fra vores "being creative night", haha!

Så er hobby tingene fundet frem!

 Min tegning af Peter Plys inden den kom i ovnen.
Den fylder næsten halvdelen af en A4 side.

De tre skilte kan enten bruges som nøgleringe eller hænges
på skoletasken. De er til mine to niecer og nevø som lige
er startet i skole i dag. Stor dag! :)

/ Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar