søndag den 26. august 2012

Den mest fantastiske aften!

Havde i går besøg af tre piger fra min gamle folkeskole, som jeg stadig snakker meget med. Vi grillede, hyggede med vin, fik velkomstdrink, spillede spil, sang og alt var bare perfekt! Jeg kan virkelig ikke huske hvornår jeg sidst har moret mig så meget; det var så skønt. Kamilla og jeg lavede mærkelige frisurer og gav den gas med kameraet, haha! Det var alt i alt en uforglemmelig aften...
Vores hjemmelavede vodka/juice-drinks
med rød farve i bunden :)

To helt fantastiske piger som jeg virkelig elsker!

Louise, Pernille og Kamilla klar til middag!

Skål Louise ;)

 Spillet hedder "Vandfald" og Kamilla er meget
opsat på, at hun skal huske sine kort! :D haha.

80'er garn!! :D
 
Elsker Kamilla <3

 2 x Louise og Pernille <3

Kamilla, jeg selv og Louise <3

Lige pludselig stod vi i en rundkørsel ikke langt
fra motorvejen, whaaaaaat? HAHA!

 Louise og jeg <3
/ Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar