lørdag den 4. august 2012

6 og 7 års fødselsdag

Hej alle :)

I torsdags havde min lille nevø fødselsdag - han blev seks år, og skal snart til at starte i skole. Wow som tiden går!! Noah fik bl.a. en skoletaske, FC Barcelona spillertøj (Messi selvfølgelig!) + badehåndklæde og madkasse + drukkedunk med Lynet McQueen. Det var i hvert fald en meget glad dreng der hoppede op og gav mig en krammer i torsdags.
I dag blev min ene niece så 7 år. Stor pige! Det har været en skøn dag. Den startede med Emmas fødselsdags brunch kl. 11. Emma samler på Lego Friends, så selvfølgelig fik hun noget af det. Hun havde også ønsket sig rulleskøjter, så dem fik hun i lyserød. Vejret var skønt, så vi spillede lidt bold i haven med Emmas storesøster (min anden niece, Freja). Det har formentlig været ugens bedste dag :)
Jeg har lidt billeder til Jer, så I lige kan se hvor skøn min familie er!

Søde lille Noah på hans 6 års fødselsdag

Fine Freja på 9 år

Skønne Emma på hendes 7 års fødselsdag


Jeg håber, I har haft en lækker lørdag!

/Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar