fredag den 3. august 2012

Hvad går venskab egentlig ud på?

Hejsa..

Hvad er venskab egentlig?
Der er selvfølgelig forskellige meninger om dette, men min er helt klar: en veninde/ven er en, som man ikke snakker med hver dag, men altid er der for en! En man altid kan komme til, græde ved, grine med og være mega latterlig sammen med. Sådan en har jeg nemlig.
Tilbage i gymnasiet mødte jeg en helt vidunderlig pige at kende. Hun hedder Amal og vi snakker langt fra sammen hver dag, men alligevel er hun der altid for mig, hvis der er noget galt. She's a keeper! Det er ikke altid man tænker over hvor meget folk egentlig betyder for en, men da jeg i dag lå og tænkte på alt mulig mærkeligt, indså jeg, hvor meget hun betyder for mig. Jeg kom til at tænke på de gange vi har haft "lunch date", været ude at køre hvor vi har vinket og dyttet af random mennesker og biografture.. Jeg blev virkelig rørt, da det gik op for mig, hvor heldig jeg er!

Husk at fortælle dem I elsker, at I elsker dem. Det kan aldrig blive sagt for ofte! Her kommer lidt billeder fra sidste gang Amal og jeg var sammen og i biffen <3





Jeg vil følge mit eget råd, og sige: Amal, jeg elsker dig! Du er en fantastisk veninde, som jeg er meget taknemmelig over at have i mit liv <3

/Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar