onsdag den 20. august 2014

Travlhed...

Hej alle..

Det er første gang i mange år, at jeg har haft SÅ travlt - for som ledig har man lige pludselig masser af tid, og så er der en masse venner rundt om i landet, som skal besøges, men det er blot dejligt! I dag går turen lige straks til Silkeborg, hvor jeg kører ud og besøger en af mine rigtig gode veninder fra folkeskolen. Jeg har ikke set hendes nye lejlighed endnu, så glæder mig meget til det og ikke mindst at se hende igen :-)

Men ellers har weekenden selvfølgelig også været travl...

Lørdag samlede jeg nogle venner, og sad så i mit køkken og festede til sent ud på natten. Her kommer der lige lidt billeder:

Kasper og Henrik i dyb bromance :-D
Søde mennesker <3

Søndag stod den så på kvalitetstid med min skønne veninde fra gymansiet, Amal. Vi var først ude at spise lækker aftensmad og derefter i biografen og se "Step Up: All In". Den kan klart anbefales! :-D 


Nå, men jeg må hellere afslutte nu, da jeg skal til at køre. Håber I får en dejlig dag alle (trods regnen) :-)

// Louise 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar