lørdag den 23. august 2014

Torsdagsdate med en babe!

Hello allesammen.

I torsdags var jeg så heldig at få besøg af min veninde, som jeg også var i biografen med i søndags. Hun er en gammel veninde fra gymnasiet, som jeg holder ufattelig meget af! Kender I de der venner, som man måske ikke altid hænger så ofte ud med, men som alligevel altid er der for en, når man har brug for det eller lige har tid til at chill? Sådan er Amal <3 Jeg ville med sikkerhed ikke være foruden hende i min vennekreds! Nå, men hun kom omkring kl. 16.00, og så gik snakken ellers ;-) Vi tog ud og handlede ind til aftensmad i Kiwi nær mig. Vi ville lave hjemmelavet pastasalat og kyllingebryster - åh det smager bare SÅ godt!
Jeg er sådan en type, der godt kan lide et veldækket bord også selvom det blot er en hverdag. På en eller anden måde, så bliver det altid lidt hyggeligere og jeg elsker, når mine gæster hygger sig.

Men anyway, I får selvfølgelig lige nogle billeder fra vores eftermiddag/aften:





Jeg håber, I har en fed lørdag aften uanset om det er på sofaen, i sengen eller ude på dansegulvet <3

// Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar