fredag den 15. august 2014

En dejlig dag i går

Hej alle.

Jeg havde simpelthen den dejligste dag i går. Jeg mødtes med min bedste veninde og navnesøster siden 0. klasse og var nede i byen for at shoppe ;-) Bagefter kom en anden veninde forbi, som jeg skulle hjælpe med noget engelsk grammatik - spørg lige om jeg godt kunne mærke, at det er 3 år siden jeg gik ud af gymnasiet?! haha! Nå, men lige inden vi var færdige kom min bedste veninde om til mig, og vi lavede alle tre hjemmelavet smoothies med jordbær, banan og appelsinjuice - åh de smagte godt!

Min veninde der skulle have hjælp til engelsk har fået et arbejde på et pizzaria, og havde en vagt kl. 17.30. Vi valgte at cykle derned alle sammen, og min bedst veninde og jeg spiste aftensmad dernede. Da vi var færdige skulle vi lige ned forbi SlikHuset i Herning gågade og blande lidt snolder :-D Da vi var hjemme igen så vi Klokkeren fra Notre Dame med en af mine andre rigtig godt veninder.

Det var simpelthen bare sådan en fed dag! Er fan af disse! :-) Her får I lige et billede fra dagen i går:


Nå, men nu vil jeg smutte igen - jeg skal nemlig til 42 års fødselsdag hos en af mine veninder i aften i Isenvad. Senere bliver vi hentet i diverse biler og smutter i byen i Viborg, så hvis I er fra Viborg kan I finde mig på Zwei Grosse Bier bar :-D Hav en fantastisk fredag aften søde læsere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar