onsdag den 13. august 2014

Tilbage!

Hej alle.

Okay, jeg ved det godt. Det er 1 år og 4 måneder siden jeg sidst har blogget.. Men hey, bedre sent end aldrig, ik?

Nå, men siden jeg sidst har blogget er der selvfølgelig sket en masse ting i mit liv. Jeg er blevet færdiguddannet som salgsassistent med speciale i detail fra IBC Kolding. IBC står for International Business College. Selve skoleforløbene og eksamen gik rigtig godt - jeg sluttede af med et gennemsnit på 12,00 i mine specialefag og et 10-tal til min afsluttende eksamen. Alle karakterene lagt sammen gav et gennemsnit på 11,00. Jeg er ganske tilfreds! Jeg er samtidig også blevet færdig med at arbejde i Zizzi. Jeg vil ikke gå i dybden med selve grunden, men jeg havde virkelig brug for at komme væk til sidst. Jeg kunne mærke på mig selv, at det ikke var "sundt" for mig, og at jeg ikke trivedes derude. Tænk at man engang har været så glad for en arbejdsplads, og pludselig kan det hele bare vende 180 grader. Trist, men det er nu engang sådan det hænger sammen. Så pt. er jeg på dagpenge og jobsøgende :-)

Fuck janteloven! Når det går en godt fordi man har kæmpet sig til det,
må man altså godt prale lidt og vise at man er stolt! :-) 

Men selvom jeg ikke har blogget i 100 år og en krig, så har jeg i det mindste holdt min Instagram profil ved lige. Mit navn derinde er stadig: louiseboye92, og I er mere end velkomne til at følge mig. Her kommer lige nogle billeder fra de seneste posts derfra:
Lidt lækkert frugt og vin <3 #somuchlove

Noget af min stue :-) 


Selfie fra i mandags (d. 11/8-14) #selfieaddicted 

Hjemmelavet kyllingeburger med melon #mums "KayBojesen

En miniferie i det nordjyske med familien <3 #theocean
Det har også været en svær tid. Samtidig med at arbejdet ikke var så fandens sjov, så blev min mor syg med stress og begyndende depression. Ikke mange måneder efter (læs 8. juni 2014) var jeg tæt på at miste min far. Min far fik en stor blodprop i hjertet ved kranspulsåren, og var akut med ambulance fra Herning Sygehus til Skejby, Århus for at blive opereret i hjertet. En vanvittig grim og ubehagelig oplevelse, som jeg aldrig ønsker sker igen! Men hvis man skal se det positive i det, så er begge mine forældre og storebror stoppet med at ryge. Det er vanvittig flot af dem! Fx har min far røget i 40 (!!!) år, hvilket vil sige, at han startede da han var 10 år. 

I dag er det jo så d. 13. august 2014. Det betyder, at vi i dag har fejret min fars 50 års fødselsdag. Han har virkelig fået nogle lækre gaver! Hele familien blev inviteret ud at spise på hans regning ;-) 

Men nu vil jeg hoppe i seng, så jeg kan være klar til en ny dags begyndelse i morgen. Sov godt.

// Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar