tirsdag den 31. juli 2012

Pøllehorn ad libitum... næsten.

Hey y'all.

Er hjemme i dag grundet sygdom, så min bror, der er uddannet bager, kom forbi og bagte "lidt" pølsehorn med mig. Jeg elsker pølsehorn. Jeg bliver aldrig træt af dem. Haha. Ellers står resten af dagen bare på afslapning og hygge, og senere i aften kommer min kammerat, Henrik, og ser landskamp med mig, da mine forældre er rejst i formiddags.
Husk det danske herrelandshold i håndbold spiller mod Spanien i aften kl. 20.15 på DR1.

Fra siden

Fra oven

Den første plade er i ovnen

Den næste plade står klar

Okay.. Den første plade ser lidt brændt ud, men det er altså
bare pga. ketchupen ;)


De ér prøvesmagt, og det' bar' noget der holder! Haha.
Fantastisk tirsdag til Jer derude :)

/Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar