lørdag den 28. juli 2012

Jobsamtale, tøj, latter, vand og krig....

Hej alle.

Jeg havde den mest fantastiske dag i går, hvor jeg simpelthen er nødt til at dele nogle billeder med Jer! Min veninde (som pt bor på Samsø, men har været hjemme i nogle dage) hentede mig til middag og derefter kørte vi ud i Herning Centret. Hun skulle til jobsamtale LIGE OVER FOR MIN BUTIK!! :D wuhu!! Det gik heldigvis godt, og jeg håber SÅ meget hun får jobbet, for savner hende sådan når hun er såååå langt væk... Nå, men imens hun var derinde, skulle jeg jo lige se på de nye varer vi har fået. Nøj, jeg fik prøvet en masse og ikke mindst købt det meste - fik jeg sagt, at jeg elsker mit arbejde? Ikke kun for det lækre tøj, men mindst ligeså meget fordi jeg har nogle skønne kollegaer.

Derefter stod den på hygge-frokost, lidt shopping i Tiger, som I kan se billeder af længere nede. Sabrina og jeg legede vandkrig, solede os, grillede sammen, så Herkules og hyggede max!

Vandpistoler fra Tiger til 30 kr.

Lige et billede af min have inden vandkrigen gik i gang.

Mig inden vi gik amok med vandet.

Mig igen.

Det er hårdt at have vandkrig. Er gået kold i solen.
God weekend derude!

/Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar