mandag den 14. januar 2013

Troede aldrig det skulle ske!!

Hej alle..
 
Humøret er højt. Rigtig højt. En af mine veninder ringede i går aftes og sagde, at en i hendes bygning skulle flytte, og om jeg ville komme tirsdag (i morgen) og se på lejligheden. Øh ja sku da!! :-D Glæder mig rigtig meget, men nu må vi se om det overhovedet er noget for mig. Det ligger helt oppe under taget, og hvis der er mange skråvægge, melder jeg fra. Det er overhovedet ikke praktisk i forhold til vitrineskabe, tv og bare generelt indretningsmøbler.
Lige nu sidder jeg og laver en liste over noget hemmeligt, som ikke må komme ud i offentligheden... endnu. Men snart skal jeg se den danske serie "Rita". Vi har YouSee boksen, og for nylig fandt jeg ud af, at man også kan leje serier - wu-fucking-hu! Haha.
 
Forresten, da jeg vågnede i morges, troede jeg det var løgn. Vejret har da absolut ingen situationsfornemmelse! Det sneede vildt meget, så var nødt til at tage en taxa på arbejde, for ikke at stå gennemblødt ude i en tøjforretning. Men skidt pyt med sneen, for jeg har nemlig fri i morgen, torsdag og søndag, wee.. Er slet ikke vant til så meget fri, så det er skønt. Har så meget fri lige i denne uge fordi jeg har aaaaaaaalt for mange timer! Nå, men smutter, vi skrives ved :-)
 
/ Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar