torsdag den 10. januar 2013

Kulde, træthed og 1000 besøg!

Hej alle :)

Jeg håber, I har haft en skøn dag trods det kolde vejr. Jeg fik et chok da jeg kom ud i morges og hoppede op på cyklen, for Gud hvor var det koldt! Jeg kunne slet ikke mærke mine tæer, da jeg var fremme ved herningCentret. Jeg er simpelthen så træt lige i tiden. Vi er jo kun tre ansatte ude i butikken, og nu er der desværre en der er røget ned med influenza = ekstra timer til os andre. Men sådan er det jo - de træder jo også til hvis det er mig :) Havde jo egentlig planer i weekenden, da det er min fri-weekend, men de ryger vist i vasken nu...

Nu til noget positivt: min blog har på kort tid rundet over 1.000 besøg! Tusinde tak til folk som klikker ind og læser min blog. Jeg er glad for, at I gider læse om mig og min hverdag! ;)

Nå, men nu vil jeg smutte i seng. Dagens i morgen lyder nemlig på arbejde fra 10-19 og bagefter får jeg gæster hjemme hos mig kl. 20. Åh, stress!

Ha' det godt og pas på jer selv :)

/ Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar