tirsdag den 2. oktober 2012

Special Edition: Plus size fashion - mit klædeskab!

Her er et meget lille indblik i mit klædeskab = bombe i form af billeder.


Blå bluse:
En figursyet nederdel + strømpebukser
Forlænger top og leggins
Jeans for et mere råt look

Grøn kjole:
En bolero med palietter, shiny leggins
(kommer længere nede) og en lang kæde
for at bryde det grønne.

Hvide skjorte:
Denne hvide skjorte bruger jeg som
overdel til mine læder-look-bukser, som
kommer længere nede, og et par store øreringe. 
Det giver det et råt look.

Kjole:
Min yndlings sommerkjole!
Jeg brugte den med et par 3/4 leggings
og min lyse cowboyjakke. Kæden
bruger jeg igen for at bryde det og skabe 
anderledes fokus.  

Kjole:
Skøn tolags kjole som både styles råt og fin.
Fin: tag en bolero over - gerne en lidt fin en.
Råt: tag en cowboyjakke eller cowboyvest over.
Brug leggings til begge styles!

Leggings:
De fedeste leggings ever!
Disse shiny leggings er fantastiske. De sidder
godt, ser godt ud, er ungdommelige og kan
bruges på så mange forskellige måder. Hvis I
ikke allerede har nogle, så skaf dem! Et sikkert hit

Bordeaux er meget in i efteråret, og bliver
helt klart en af de bærende farver sammen med
de brændte. Sådan et par jeans kan du rolig investere
i - det er og bliver et hit!
Og en lille detalje fra mine bordeaux jeans med lynlåsen.
 
Bukser:
De bedste bukser!
Læder-look foran og jersey bagpå.
Fantastisk kombination og absolut et
must have i klædeskabet!

Tørklæde:
Vi begynder at se, at "mili"-stilen kommer
mere og mere ind i moden... igen. Dette
er et tørklæde fra Zizzi, helt fantastisk er det!

En bluse i en brændt farve, igen brydes den
med en lang kæde men også med min cowboyvest.
Dette outfit kan gå til nederdel, alm. lyse jeans el. fx
mine læder-look bukser med jersey bagpå.
 
Noget af mit tøj :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar