mandag den 22. oktober 2012

Bare rolig... JEG LEVER!!

Har ikke blogget i et stykke tid nu. Det er simpelthen fordi jeg arbejder konstant! Synes jeg hele tiden er ude i butikken.... Selvom det godt kan være hårdt, er jeg virkelig taknemmlig for at jeg har en læreplads. Der er rigtig mange arbejdsløse lige i tiden, desværre. Men butikken jeg arbejder i ligger jo i herningCentret = mange andre butikker man kan shoppe i indendøres :D I dag gik jeg nemlig i Stereo Studio for at købe nogle julekalendere - ja, julekalendere! Jeg arbejder jo som sagt i en butik = meget travlt til jul + 3 ansatte = mange timer = minimal julehygge og julekalender til mig :(
Derfor besluttede jeg mig for at købe nogle og holde tidlig jul :-) Der er endnu ikke kommet så meget hjem i butikkerne, så jeg måtte "nøjes" med "Brødrene Mortensens Jul", så..... gæt hvad jeg skal se nu?

Og så er den jo fundet til de penge!

/ Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar