søndag den 9. september 2012

I'm back!

Hej alle sammen.
 
Så er jeg tilbage! Jeg har ikke blogget i en lille uges tid, men det skyldes simpelthen, at jeg har haft så meget at se til - bl.a. arbejde. Jeg er endelig startet på fuld tid igen, og det er virkelig skønt. Men jeg har brugt min weekend i Billund med en masse skønne kollegaer fra hele Danmark. Vi har været et sted mellem 100 og 150 kvinder samlet, som alle brænder for plus size fashion. Vi har holdt 80'er fest lørdag, som var fantastisk. Næsten alle var klædt ud, og var virkelig gået op i det - så fedt med opbakning! Men søndag morgen kl. 08.10 kørte bussen fra vores hotel ved lufthavnen os ud til Ball Group hvor vi spiste lækker brunch efterfulgt af kollektionsfremvisninger, foredrag med B.S. Christiansen, frokost, foredrag med Christina Wedel, modeshow og til slut outlet messe med en masse billige, lækre varer. Der var masser af tøj, sko, smykker, tasker, punge, tørklæder, ure osv. Jeg holdte mig i skindet og brugte kun 150 kr. på et par støvler (som I nok skal få lov til at se senere), da jeg jo rejser til London nu på fredag! :-D Men her får I lige et udpluk af billeder fra min weekend.
 


 
Nu vil jeg ligge mig til at se Zulu Comedy Galla - god søndag derude! :-)

/ Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar