lørdag den 1. september 2012

Gangnam Style-epidemi tages med til London!

 
Sangen hedder "Gangnam Style" og er overalt i Danmark lige pt. Radio, MTV, The Voice og ikke mindst på alle unge menneskers hjerner - inklusiv min egen!!! haha! :-D Både sangen og videoen er maks grineren, flækker af grin hver gang. Nå, men det jeg egentlig ville fortælle var, at min veninde og jeg fik bestilt vores hotelværelse i går aftes, så nu har vi også et sted at bo i Lonon - praktisk ikke? ;-) Og da jeg for små 3 uger siden præsenterede hende for denne sang, var hun også fanget inden hun kunne nå at ignorere den, haha. Vi er nu blevet enige om, at denne sang skal være vores "theme song for our London trip". Det bliver epic! Masser af sightseeing i dobbeldækker busser, shopping, fotos og ej at forglemme budweiser og pint. Begge to helt fantastiske øl. Vi skal simpelthen have den fedeste tur, som vi ikke lige glemmer ;-) Jeg glæder mig virkelig som et lille barn, så hvis der kommer mange indlæg omkring London, vil jeg gerne undskylde på forhånd! Vi skal allerede flyve kl. 06.30 fra Billund fredag morgen, så Sabrina kommer og sover hos mig torsdag og så har min søde far taget fri fra arbejde, så han kan køre os derned. Yay. Nå, men god aften <3
 
/ Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar