onsdag den 12. december 2012

SÅ er det endelig jul!

Endelig er det blevet jul. Jeg elsker juletiden, hvor man bare hygger med dem man har kær, og nyder hinandens selskab. Jeg har været meget stille i en lille måned, pga. jeg endenu en gang har været indlagt i Århus. Denne gang med et svar man kunne bruge til noget, og nu er der blevet lagt en plan for min behandling. Skal derud igen på mandag - kryds fingre!!!
Men gæt hvem jeg mødte nede i Herning gågade i går eftermiddags? Selveste JULEMANDEN! Altså den helt rigtige ;-)


Haha, se lige hvor glad jeg ser ud. Dagens højdepunkt uden tvivl. Jeg var en glad pige der nu ser frem til at få alt det jeg har ønsket mig... arg, men måske noget af det.
Jeg håber i hvert fald, at I alle sammen husker at nyde denne søde juletid og ikke lader Jer stresse af pakker, julemad og oppyntning. I skal nok nå det hele... Så i stedet for at stresse, så gør julen til noget sjovt og hyggeligt. Noget familien kan samles omkring.

Ha' en god uge derude.

/ Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar